Magamról

Saját fotó
Testnevelő tanárból lettem személyi edző. Majd személyi edzőből ANYA. Most pedig a kettőt együtt űzöm :) Kidolgoztam egy edzésprogramot, mely nagy segítség lehet a kisgyermekes anyukáknak, nem csak abban, hogy visszanyerjék a terhesség és szülés előtti formájukat, hanem hogy kellemesen és hasznosan töltsenek el egy-egy órát. Az edzések hatékonyságát és az ott szerzett tapasztalatokat kívánom íly módon dokumentálni.

2011. május 20., péntek

Görkorizás babakocsival


Ha korábban is görkoriztál, akkor kézenfekvő, hogy a babakocsival is így közlekedsz... De ha eddig nem merted kipróbálni, mert féltél a kudarctól, vagy netán kipróbáltad és be is igazolódott a félelmed ;) akkor most itt a lehetőség!! A babakocsit tolva könnyen meg tudod tartani az egyensúlyodat, így egy nagyon hatékony sportot űzhetsz, amit a babád is garantáltan évezni fog!

Természetesen nem árt az óvatosság. Ha bizonytalan vagy, próbáld ki először úgy a görkorit, hogy nincs a babád a kocsiban. Remélhetőleg azonban hamar megtapasztalod, hogy milyen egyszerű megállni és haladni a korival. Ezután pedig jöhet a baba is :)
Érdemes először kisebb utat betervezni. Fokozatosan kell hozzászoktatni a szervezetet és az izmokat az efajta terheléshez is, de szerencsére gyorsan alkalmazkodsz majd hozzá. Aztán később már boltba is el tudsz menni majd korival, lerövidítve a menetidőt, és ugyanokkor kb 3x annyi kalóriát leszel képes elégetni az út alatt.

Én be szoktam tenni a babakocsi aljába egy pár cipőt, melyet bármikor átvehetek, ha arra van szükség.

4 megjegyzés:

  1. Én egyelőre inkább küzdök a műfajjal, mint élvezem, de leginkább azért, mert egyrészt gyenge vagyok még hozzá (osztom a fokozatosság elvét) másrészt mert irigylem a többieket, akik kocsi nélkül is úgy száguldoznak, mintha kerékkel a lábukon születtek volna... De az biztos, h a babakocsi sokat segít, nélküle nem görkoriztam volna már sosem... De! élvezem a parkban a csodálkozó, irigykedő, vágyakozó tekinteteket úgy a többi kismama, mint az idősebb korosztály felől, és! élvezem, hogy külön odafigyelés nélkül egy csomó izmomat megmozgattam. Mindenkinek javaslom!

    VálaszTörlés
  2. Jó buli! Végre nem csodabogarak vagyunk mert edzünk, hanem mosolyra fakasztunk mindenkit! :)))

    VálaszTörlés
  3. hmmm....Jól hangzik és én is ki fogom próbálni, régóta barátkozom is a gondolattal, afelett meg majd szemet hunyok, hogy a babakocsi leírásában benne van, hogy "futáshoz, görkorcsolyázáshoz nem használható!" :)))

    a fenébe! a másik profilommal vmi nem megy :(

    VálaszTörlés
  4. Akkor készüljetek csajok! Szerdán korábban kezdünk úgyis, utána levezetünk egy kis korizással! :)

    VálaszTörlés