Magamról

Saját fotó
Testnevelő tanárból lettem személyi edző. Majd személyi edzőből ANYA. Most pedig a kettőt együtt űzöm :) Kidolgoztam egy edzésprogramot, mely nagy segítség lehet a kisgyermekes anyukáknak, nem csak abban, hogy visszanyerjék a terhesség és szülés előtti formájukat, hanem hogy kellemesen és hasznosan töltsenek el egy-egy órát. Az edzések hatékonyságát és az ott szerzett tapasztalatokat kívánom íly módon dokumentálni.

2011. május 17., kedd

Miért....

Elsődlegesen nem az a célom, hogy leírjam hogyan telnek a napjaink a kisfiammal, bár kétség kívül része ő is az életemnek, így a napjaimnak is, tehát nem tudom őt sem kihagyni.
Mielőtt Bálint megszületett, személyi- és fitnesz edzőként dolgoztam. Testnevelő tanárként végeztem, és bár gyerekekkel kezdtem dolgozni, az élet mégis úgy hozta, hogy ma a felnőttek testnevelését segítem. Nagyon szeretem a szakmámat, valóban élvezem, amit csinálok, és a sikerélmények szolgálnak bizonyítékul, hogy jó úton vagyok.
Az egyébként is "több sávos" utam, úgy másfél évvel ezelőtt egy sávval bővült. A természet megtanította nekem, milyen az amikor a várandósság hatására teljesen átalakul a test, megváltozik a szervezet terhelhetősége, és szülés után azt is megtapasztaltam milyen nehézségekkel kell megküzdeni akkor, amikor vissza szeretnénk nyerni régi külsőnket, de mostmár nem csak mi számítunk...

Kidolgoztam egy edzésprogramot, ami speciálisan kisgyermekes anyukáknak készült, ez a Babakocsis Fitnesz. Az edzésprogram csupa olyan gyakorlatot tartalmaz, mely bárki számára elvégezhető, a szabadban, egy kellemes parkban folyik, és nem kell gyerekfelügyeletet találni az edzés idejére, mert a babák végig ott lehetnek. Akár a babakocsiban, akár a park füvén játszadozva, amíg anya tornázik.

Szeretném az edzésekkel kapcsolatos tapasztalataimat dokumentálni, és remélem, hogy ezzel sok anyukának tudok majd segíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése